Täsä mä olen taas!

Blogin aloitus pitkän tauon jälkeen on pyörinyt mielessä ja tässä sitä taas ollaan. Aivan blogiaikojeni alussa perustin Kakkukellari- blogin, muistatteko?



 Kakkukellari- blogi on uinunut viimeisen vuoden mutta kakkuja tulee edelleen tehtyä. Välillä tulee tuonne faceen kakkukuvia laitettua. Sittemmin perustin Piparminttu- blogin, joka toimi yritykseni blogina. Ostin vanhan tuvan, jonne perustin kahvilan ja sisutusputiikin. 

Putiikinpitoa ja asiakaskohtaamisia on ikävä mutta stressiä, mitä se kaikki välillisesti aiheutti, en ikävöi. Nyttemmin olen saanut työpaikan kahvilasta, jonka yhteydessä toimii myös sisustusputiikki ;)

Reilu vuosi sitten muutin asumaan tähän 1923 rakennettuun tupaan, joka siis aiemmin toimi yritykseni tiloina.



Nyt täytyykin paremmin yrittää muistella mitenkäs tämä blogipohja toimikaan ja päästä takaisin jyvälle tästä kaikesta, niin paljon on tapahtunut poissaollessani. On todella vähälle jäänyt myös muiden blogeissa käynnit. Niin paljon on vienyt energiaa kaikki muutokset ja tapahtumat. Mutta täsä mä nyt olen.
                                                        Tervetuloa mukaan!